torsdag 12 juli 2012

Färdigfixad och fotograferad

Idag fotograferade jag min gamla lägenhet för publicering på Hemnet. Hoppas att Klostergårdslägenheten blir minst lika fin i framtiden. Jag älskar verkligen min gamla lägenhet, och det blir riktigt surt att lämna den... särskilt efter fem års extremt pedantisk renovering. Ge gärna feedback på bilderna. De ska vara mäklarmässiga och kunna locka folk till en visning. Är de bra nog? Eftersom jag gör ett försök att sälja lägenheten via Hemverket innebär det att jag gör allt jobb utom budgivningen och det juridiska på egen hand (inklusive visning och promotion) så det ställer lite högre krav på mig än om jag anlitat en mäklare för att göra hela jobbet.

















2 kommentarer:

  1. Många av bilderna är på 'högkant' vilket ger ett trångt intryck. Det ser större och mer realistiskt ut med 'panoramabilder'.

    SvaraRadera
  2. Anonym 1 = Fadern

    SvaraRadera