måndag 18 juni 2012

Veckans måndag

Min mamma är så snäll och fantastisk. Idag när jag var på jobbet började hon att skrapa ned tapeten i hallen... så när jag kom till lägenheten nu ikväll hade det hänt massor! 



Den här simpla vandringsryggsäcken på åttiotalet är min trotjänare. Med den kan jag frakta nästan allt, och spara lite på mina redan ledsna trapezius-muskler och händer (som redan börjar få rejäla valkar). Sen kan man bära en flyttkartong i händerna samtidigt som man har ryggsäcken på ryggen... väldigt praktiskt och tidsbesparande. Idag fraktade jag sjukt bångstyrig fiberfilt i den samt en kofot och ett roller-skaft.


...och flädern har börjat blomma och sprider en ljuvlig doft över Klostergården.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Jenny o Anita. Imorgon kanske jag kan assistera lite med tur till Malmö för att hämta diverse möbler?

    SvaraRadera
  2. Ja. Det låter mycket bra. Jag skulle gärna få hjälp med en tur till tippen också (kanske när vi ändå har släpet?).

    SvaraRadera