fredag 10 augusti 2012

Jag är väldigt nöjd med tillvaron just nu. Hittills den här terminen (okok, den har bara varat i en vecka, men ändå...) känns det som att jag har hittat den perfekta balansen mellan jobb och fritid, och kommit in i vettiga rutiner där jag varken blir stressad eller understimulerad. Det känns som att hösten kommer att bli riktigt bra. Gäst-toaletten är nu i princip helt klar inför att inredas. Med undantag för två mjuka fogar (silikonet tog slut nu ikväll) och några plattor som måste tvättas med citronsyra så är allting klart och redo för vask, spegelskåp, toalettstol, handdukshållare, hyllor osv. osv. Jag är dessutom (förhållandevis) nöjd... det ser bra ut, och de småfel jag gjort har varit lärorika och syns inte för ett otränat Svensson-öga.

Imorgon ska jag hämta Adam på stationen och sen ska vi bekanta oss med utbudet på Lunds nya burritorestaurang. Det blir helt fantastiskt härligt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar