lördag 22 september 2012


Vårt nya, helt gigantiska, kylskåp (fast det är faktiskt mindre volymmässigt än det gamla vi hade men har mycket bättre förvaring vilket gör att det känns större)

Diskmaskin! Och nej, den är ännu inte särskilt fackmannamässigt inkopplad, varken på VA- eller elnätet, det ska vi fixa när badrummet renoveras sen. Så länge duger det.

Nystädad och nyspacklad garderob. Det behövs nog två omgångar spackel till under helgen och imorgon kväll ska jag sätta väv på väggarna.
Garderobsplanering. Så sjukt spännande, vi kommer få in så mycket saker på alla de här hyllplanen, stängerna, byx-pinnarna, backarna och skokrokarna, så det känns helt osannolikt. Tror att jag kör och köper på tisdag och sätter upp på onsdag.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja. Och jag som satt i måndags förra veckan och tyckte att jag inte gjort någonting alls på över en månad. Så mindes jag att för en månad sedan hade ju gästtoaletten precis blivit färdig och sedan dess är ju nästan vardagsrummet och garderoben helt klara... plus att vi fått vitvaror och bokat in firma för badrumsrenovering.

      Radera