söndag 17 februari 2013

Peace & lov!


Yes yes yes!!! Jag klarade det!!! Och köket har blivit skitsnyggt! Ok, taklisterna är kvar att inhandla och sätta upp och punkt åtta (fixa kakel) kommer nog att utgå ur planeringen. Imorgon är det sista arbetsdagen innan några dagars välbehövlig kompledighet och en liten utflykt bort från vardagen.

Så mycket energi jag haft den här helgen och så lycklig jag känt mig över att få gå och pilla med alla småprojekt precis som jag vill (inreda städskåp, slänga och sortera en massa saker, tvätta, småsnickra). Det har gjort att jag nästan längtar till vecka nio - veckan jag utsett till den officiella "röjareveckan". Då ska en massa skräp ut och slängas och doneras till välgörenhet, en massa saker plockas ned i "loppiskartonger" för att inte packas upp igen förrän på Kyrkheddinges bakluckeloppis till våren. Förhoppningsvis resulterar den veckan i ännu mer inre frid, ett källarförråd som går att beträda och en bra start på garderobsrenoveringens fortsättning.

Nu tar bloggen paus i över en vecka. Peace & lov på er!

1 kommentar: