torsdag 14 februari 2013

Neverending målning

Jag är stolt att meddela att... (lång trumvirvel)... köket blir klart till sportlovets intåg (som för min del infaller på tisdag i form av fyra dagars kompledighet)!!! Förutom några taklister jag måste köpa så tror och hoppas jag att köket är färdigt lagom till söndag kväll. Det bygger lite på att mitt sista projekt - slakta garderob och skruva upp dess överskåp ovanför kylskåpet går någorlunda lätt in i tidsplaneringen (hela helgen till förfogande minus ett födelsedagskalas några timmar på söndag eftermiddag). Weeeee, shit vad skönt och jag är ju bara övergrym!

Städskåpet, och ugns- återvinningsskåpet samt tillbringar-hyllan målade. OM det här var drygt att tömma, skura och måla! Tur att det finns peppande musik på radion och ett badkar att längta till. Och nu ska snart allting tillbaka in i skåpen igen och ugnen och mikron kopplas in igen.

Aningen mer fresh med ny färg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar