måndag 10 december 2012

Grönt är skönt

Det går inte jätteframåt just nu med vårt lilla lägenhetsprojekt... eller det händer mest småsaker här och där (typ att jag skruvat upp vårt skohorn och lite krokar, oljat ekskivan vid badkaret, limmat lite list och fylleri-målat) som varvas med soff-sovning och alldeles för mycket jazzmusik men så får det vara vid den här tiden på året. Även jag har begränsningar i energin, särskilt när solen går till jobbet ungefär samtidigt som jag och stämplar ut ungefär samtidigt också... och då jobbar jag ca 75%. Jag har i alla fall målat grönt i köket där jag satt filt. Vilket lyft! En så otroligt harmonisk färg (framför allt att slippa se den där mörkblålavendelprickiga hemska tapeten som skar sig med precis allt annat i vårt lilla kök). Nu återstår den lilla väggsnutten bakom kylskåpet, sen är väggarna i köket färdiga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar